Deseño de landing page

Consegue captar novos clientes dunha forma barata e económica.

Converte aos visitantes da túa web en clientes potenciais grazas a unha landing page pensada para ofrecer o mellor de ti e darlle aos teus usuarios un beneficio por iso co que non se resistirán a chamarte.

Landing Page

Un obxectivo claro: conseguir clientes

Para alcanzar este objetivo debemos tener en cuenta factores como la usabilidad, los contenidos y material de valor. En Páxinas Galegas te ayudamos a conseguirlo, cuéntanos en qué estás pensando.

Estou interesado!

  • Pensada para ti

    Personalizamos cada proxecto para que se axuste ás súas necesidades

  • Non te quedes atrás

    Un proxecto en constante evolución de contidos e melloras técnicas

  • Investir para gañar

    Consegue un proxecto rendible, con futuro e desde un prezo moi económico

  • Seguimento de obxectivos

    Analizamos periodicamente cada LP para a consecución dos obxectivos

  • Confía na experiencia

    Seguimos crecendo e mellorando grazas numerosos casos de éxito

  • Sempre contigo

    A comunicación é importante para nós, por iso estaremos xunto a ti

Impulsa a túa empresa na internet

Engade á túa landing page unha campaña de Google ADS e mellorarás os teus resultados nos buscadores dunha maneira asombrosa.

Campaña de posicionamento

Que é unha landing page? Necesítoa?

Unha landing page (páxina de aterraxe) é unha páxina web creada unicamente co obxectivo de converter aos usuarios en clientes (leads) e así xerar contactos. Como? Ofrecéndolles algo que lles atraia como unha boa oferta, un desconto, un agasallo... pola contratación do servizo ou a compra do produto que vendes.

A LP axudarache a converter aos teus visitantes en clientes finais conseguindo vender máis e incrementando as vendas do teu negocio de maneira significativa.

  1. Deseña unha landingpage
  2. Lanza unha boa oferta
  3. Optimiza os resultados
  4. Consegue clientes rápido

Responsive Web Design

A parte de buscar unha landing page barata, o que te interesa é que sexa 100% adaptativa a calquera dispositivo móbil xa que máis do 94,7% dos usuarios é onde navegan.

As landing page créanse e deséñanse principalmente para xerar vendas e achegar o teu negocio a todos aqueles usuarios que están a buscar na internet os teus produtos e servizos. Se a LP non está adaptada e optimizada cun bo deseño responsive, os teus clientes iranse da landing aos poucos segundos de entrar.

Landing Page en computador

Deseño único e exclusivo

O noso Departamento de Edición creará un deseño adaptado ás novas tendencias sen perder a esencia da túa empresa. A túa imaxe atraerá a clientes.

Quero saber máis

Cal é o mellor deseño para unha landing page?

Son diversos os factores para ter en conta en cada deseño: sector profesional, oferta, obxectivos, competencias..., por iso en Páxinas Galegas ofrecemos solucións reais adaptadas á túa empresa para que dispoñas dunha landing page económica, única e totalmente personalizada.

GÚSTANME!

Como fai unha landing para converter usuarios en leads?

É moi sinxelo! Se lles propós aos teus usuarios unha landing page específica dun produto ou servizo onde contes de maneira detallada as características do mesmo e, aínda por riba, lles ofreces un desconto, un agasallo ou unha oferta pola compra ou contratación... só tes que esperar!

O funcionamento é fácil: se brindas unha información relevante e concisa cunha mensaxe concreta que seduza ao usuario, este estará disposto a deixar a súa información nun formulario de contacto ou a chamar por teléfono para adquirir ese produto que necesita. Se con iso, o visitante consegue algún beneficio pola compra, converterase de maneira automática nun cliente potencial que entrou a través da LP.

Ti queres vender e moitas persoas queren comprar

Para optimizar os resultados, crear unha estratexia de venda e conseguir os obxectivos da landing page tan só hai que enfocala e dirixila ao público específico do sector concreto e do lugar ideal onde ten cabida o teu produto ou servizo. Se lle dás aos teus usuarios o que necesitan cunha boa oferta, desconto, promoción ou agasallo, non terás competencia.

A landing page é o gancho perfecto dos teus produtos ou servizos!

Landing con Google Ads

Potencia o teu landing con Google ADS

Como funciona unha landing page?

O usuario busca un produto ou servizo e chega a un anuncio que lle convida a ampliar a información polo que fai clic nel e diríxese directamente á landing page. Esta páxina de aterraxe conterá información de interese para o visitante, un deseño impactante e atractivo que lle convidará a unha " call-to-action" (chamada á acción).

Dependendo do tipo de servizo ou produto que se ofreza a " call-to-action" será diferente. Por exemplo, se na landing page ofrécese un servizo, o máis habitual é solicitar a través dun formulario os datos de contacto para ofrecerlle un orzamento sen compromiso. Se a landing page é para a venda dun produto, pódese integrar unha " call-to-action" de solicitude de chamada telefónica o que fará que che chegue un correo electrónico cos datos da persoa interesada no mesmo que solicita unha chamada da túa empresa. Estes son 2 dos exemplos máis habituais pero existen moitos outros, como fomentar a través da LP a descarga dun catálogo, un cupón desconto, unha oferta irresistible que só incita a comprar... o que en márketing dixital chamamos lead.

Como deseñadores de landing page, conseguimos a oportunidade perfecta para contactar con usuarios realmente interesados nos teus produtos ou servizos dunha forma directa e personalizada para influír na súa decisión de compra e enfocala a que elixa a túa empresa.

Elementos crave á hora de deseñar unha landing page

  1. Análise Setup SEO (keywords)
  2. Elección da URL perfecta
  3. Deseño estratéxico e impactante
  4. Unha boa oferta que incite o contacto
  5. "Call to action": formulario, telf ou Whastapp
  6. Características da promoción
  7. Coidar o SEO técnico de contidos
  8. Etiquetas OG (OpenGraf) descritivas
  9. Xeolocalización de imaxes
  10. Seguimento e revisión periódica

Landing page para xerar contactos, como?

Queres conseguir novos clientes? Interésache realmente vender os teus produtos? Estás interesado en promocionar algún servizo concreto? Desexas mellorar a imaxe de marca da túa empresa? Converte cada visita nunha oportunidade de venda coa nosa Landing PLUS.

Promociona un servizo, vende un produto e non deixes de lado a identidade e os anos de experiencia da túa empresa deseñando unha landing plus que sirva para achegar a túa empresa a clientes potenciais. A landing + é unha páxina de aterraxe que está deseñada co principal obxetivo de conseguir que os teus usuarios se tranformen en leds (clientes) e decubrir, ademais, todos os detalles da empresa e a marca na mesma LP.

Poderás, nunha única landing, ofrecer información relevante e útil cunha mensaxe conciso e claro que resuma a oferta ou os beneficios que facilitas ao cliente e gañarás a confianza de todos os teus clientes potenciais. Ademais, a propia landing page permitirache transmitir os valores, a filosofía e a misión do teu negocio, o cal mellorará o recoñecemento da túa marca, aumentará a credibilidade na túa empresa e garantirache futuras conversións.

Especificacións detalladas

ANÁLISE SERP

(Keyword search) Análise e estudo conciso dos termos para promocionar e das palabras chave para posicionar segundo o estado da túa competencia. Deseñarase unha estratexia SEO para a landing page e para os anuncios de Google Ads.

MARKETING

Estudo e enfoque da acción para realizar xunto co cliente. Desenvolvemento de contidos atractivos tanto para os usuarios como para os robots buscadores e rastreadores de contido. Densidade adecuada de keywords, etiquetas, ligazóns, imaxes xeolocalizadas...

DESEÑO

Deseño dunha landing page atractiva, impactante, que seduza ao usuario e lle incite a culminar a súa compra ou a contactar coa túa empresa para solicitar máis información; sempre acrode á promoción e ao obxetivo que se pretende conseguir na estratexia SEO.

LEGAL

Formulario de contacto adaptado á LOPD acorde á normativa de Política de Cookies, LSSI e Política de Privacidade. Se se trata dun dominio exclusivo para a promoción e venda do produto ou servizo.

MAQUETACIÓN

Maquetación e deseño atractivo dos contidos xerados polo noso Departamento de Marketing segundo os últimos avances de SEO Técnico e o informe de análise SERP emitido anteriormente para a estratexia de contidos SEO.

RESULTADOS

Ao final da campaña emitiremos un informe específico cos resultados obtidos coa landing deseñada e a estratexia SEO enfocada para a venda do produto ou servizo en cuestión. Este informe de resultados emitímolo directamente ao cliente.

* As especificacións dos produtos poden sufrir cambios pendentes de actualizar. O teu asesor comercial detallarache as especificacións e as súas limitacións.

Tes algunha dúbida? Necesitas máis información?

Un axente porase en contacto contigo para darche unha mellor atención personalizada

Contactar agora